dinsdag 15 januari 2019

Dansdag, dus......

Ik wil jullie vanmorgen even wakker schudden met een heerlijk stukje muziek, dit was vanmorgen het eerste nummer wat ik hoorde toen ik de radio aanzette.
Echt, je bent meteen!!!!  helemaal WAKKER...
https://www.youtube.com/watch?v=V5M2WZiAy6k
Het nummer heet
Natural, van Imagine Dragons.
Dit beloofd misschien niet veel goeds, maar luister toch maar even.
Het is een beetje een rock nummer...veel luisterplezier.
Ik mag dan 62 zijn, van bepaalde muziek krijg ik echt kippenvel.......
Het nummer past echt bij DANSDAG...
Nu een wat rustiger plaatje, mooi vlechtwerk......
Ook van een heel klein balkonnetje kun je door middel van vlechtwerk een heus BALKON maken, toch???
Het blijft toch leuk zo even door je foto's scrollen.
Gistermiddag nog 10 vlaggetjes geknipt en genaaid, en daarna nog 10 geknipt en gespeld, dus we vorderen al aardig.
Leuk werkje.
Vandaag maar weer eens wat opvouwtasjes knippen, daar moet ik er ook nog wat van maken.
Ik wens jullie een heerlijke Dansdag, de mijne is al goed begonnen, en zoals jullie lezen, ik verveel mij niet.
groetjes, Marion.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten