woensdag 20 juni 2018

Een ideetje uitwerken......

Dit schildersezeltje met leeg doek ook gevonden bij de ACTION....En ineens kwam ik op een idee..
Ik heb nog een schoonzuster die jarig is geweest en die krijgt nog een kadootje van mij, dus....
Ik borduur haar eerste letter op linnen en bevestig die dan op het schildersdoekje.
Het wordt de letter N, en het linnen is heel fijn, ik denk 16 draads, ik borduur het ook met 1 draadje DMC. Heb het al gemeten, het gaat passen...
Dat komt er dan  ongeveer zo uit te zien. Dus de ACTION ziet mij binnenkort terug voor nog een paar van deze schildersdoekjes, zo schattig en ik kocht er 1, maar ze hadden ze ook per 2 verpakt voor het bedrag van, schrik niet, € 0,99.....
Misschien breng ik jullie ook op een idee, want je kan er natuurlijk ook een ander dingetje erop borduren. 
O ja, iemand vroeg nog waar ik die foto's van gister mee had vast gelijmd, dat is gewoon fotolijm van natuurlijk de ACTION. Het zit als een huis, goeie lijm.

Dan hebben we natuurlijk ook nog de spreuk:
De spreuk is waar, maar je moet het wel hebben zo nu en dan, zelfkritiek....hebben jullie het?

Wel, een gezellige woensdag, wij krijgen zo onze kleindochter want haar juf is ziek en er is geen andere juf beschikbaar. Pappa en mamma moeten werken dus komt Ilyssa gezellig, dat hoop ik maar, bij ons.
Groetjes,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten