woensdag 23 mei 2018

Werk aan de winkel deel 2......

Speciaal voor de jarige Greet, mijn patchie vriendin, dit veld met klaprozen. Gefeliciteerd, en dit is je bloemetje, ziet er gezellig uit toch?
Maar goed nu iets heel anders, hoe bezig ben ik geweest op vakantie....
Een ketting gehaakt en geregen, die is klaar, niks meer aan doen....
Hier zien jullie 4 paar sokjes, ik heb er 5 gebreid en in elkaar gezet. 1 paar heb ik op de camping bij Luxemburg stad achter gelaten. Die beheerder en zijn vrouw hadden 5 maanden terug een zoontje gekregen, dus had ik een klein baby presentje, leuk toch.
Wat heb ik nog meer gedaan.....
Het rozen tasje af gemaakt qua borduren, nu moet er nog voering achter en het moet tot een tasje worden gevouwen en genaaid. Komt goed, even in de wachtrij....
Dit wordt een hanger voor mijn dochter, het is heel fijn borduurwerk. Een half kruisje over 1 draadje, gelukkig had ik de loep mee. Dat moet ik dus ook nog in elkaar zetten en plakken geloof ik....
En aangezien ik 2 dochters heb, wordt dit er ook een, hetzelfde werkje....

Wat nog meer....
Dit patroontje van een biscornu van Marijke gekregen op de verkoopdag van Steekjes&Kruisjes, bijna af gemaakt. Het middenstukje links moet ik nog en dan moet je dat op een speciale manier in elkaar zetten.
Afbeeldingsresultaat voor biscornu
Dan gaat  er dan  ongeveer zo uit zien. De hoeken komen in de midden van het andere lapje, heel apart.
Ik vind het een leuk ontwerp, misschien maak er nog wel weer eens een, het was leuk om te doen.
Nou goed bezig geweest toch, en dan heb ik ook nog 6 bookazines gelezen, die van de Libelle, jullie kennen ze wel.
Ik had ook nog een 2 andere boeken mee, maar daarover morgen meer....het is een verhaal apart...
En natuurlijk heel veel deuren op de kiek gezet, deze is lekker oud, en heerlijk roestig, top deur...
Oke, dan nu nog de spreuk...
Ja, daar ben ik het mee eens.....Sommige dingen vallen later op z'n plaats omdat je erachter bent hoe het zit. Het is wel een leuke ervaring om wijzer en ouder te worden en te weten wie je dan werkelijk bent.
Mijn profielschets heb ik daarom ook zo gemaakt....
Ik ben een open, eerlijke, zorgzame, accurate, positief in het leven staande vrouw, die van hard werken houdt.

Goed, weer een mooi verhaal voor vandaag, hopelijk komt de zon nog. Ik ga vandaag het rijdende huis soppen, dus een zonnetje is wel net zo gezellig.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten