donderdag 24 mei 2018

Genieten met een grote G.........

We beginnen vandaag met de spreuk...
Zo is het precies, als je dat zelf maar door hebt...
Ik in ieder geval wel.
Neem nou vanmorgen, ik wordt om half 7 wakker en zie dat het half 7 is, nee ik hoef er nog niet uit, maar de vogeltjes zijn al gezellig aan de klets met elkaar, de krantenjongen hoor ik de krant door de deur schuiven, de zon is ook wakker en dan kriebelt het bij mij.
Dus, ik ga er uit, nee nog niet douchen maar al wel met mijn Silka lekker naar het park. Zo vredig daar en heerlijk rustig, geen mens te bekennen.
Ja, 1 jogger en die haat ons want Silka wil graag met die man mee rennen en dat snapt hij niet.
Ik moet er stiekem om lachen...
Een moeder fuut met haar gezin op haar rug zwemt lekker relaxt in de sloot en vader fuut zorgt voor het ontbijt. Ze krijgen hele kleine visjes als ontbijt, zo leuk om te zien.
Kijk dat is dus GENIETEN, en zo zijn mijn dagen altijd. Ik pik er iedere dag wel iets leuks uit.

Gister vertelde ik nog even zijdelings over een paar boeken, het zijn deze....
Een heel mooi verhaal in 3 dikke boeken. Twee van deze boeken had ik gevonden bij de kringloop en nicht Gerie had het ontbrekende deel, die mocht ik van haar lezen. Deze zouden mee op vakantie. Ik dacht aan 2 dikke boeken heb ik wel genoeg, dus ik nam er 2 mee....heel stom, deel 1 liet ik dus thuis en 2 en 3 waren mee. Ik moet er dus nog aan beginnen, niet erg, maar zo stom kan een mens dus zijn.
Mocht je ze ooit kunnen vinden, het is een prachtig verhaal...Hoe ik dat weet, ik heb ze 40!! jaar terug al gelezen maar doe dat dus nog een keer, ik weet het, het is een tik maar niet schadelijk voor de gezondheid.
Straks komt Ischa gezellig weer en de zon schijnt, kortom een heerlijke dag om van het leven en buiten te genieten.
Jullie ook....

1 opmerking: