maandag 28 mei 2018

Een rustige, warme zondag......


Over het afgelopen weekend valt niet zo veel te vertellen, het was warm en dat was lekker. Voor de werkende mensen was het fijn dat het ook het weekend nog mooi weer was. Hier geen wateroverlast, gewoon lekker droog gebleven, hoewel de tuin wel wat water kan gebruiken.
Bovenstaand plaatje is onze Joep, de kampeerkat.
 Hij reist altijd met ons mee en loopt los op de camping, maakt niet uit waar ik ben. Joep moet natuurlijk ook eten, maar zijn reisgenoot, de hond Silka, lust ook graag kattenvoer, dus dan heb je in een caravan een probleem.
Problemen lossen we op...
Joep zijn brokjes staan in dit geval op de aanrecht, op een kleedje. Als ik ga koken kan Joep niet op de aanrecht eten dus dek ik gezellig voor hem op ons bed. Hij weet het precies, gaat mooi zitten wachten tot z'n vleeshapje wordt geserveerd, knap toch. En Silka....die kan het lekker niet opeten.
Zaterdag nog even naar Hoorn gefietst naar de markt. Daar staat een man met mooie wolletjes. Van die wolletjes brei ik babysokjes, 4 paar uit een bol. Ik heb weer een nieuwe bol, dus we breien weer...
Nog een mooi plaatje van een oude deur en trap, ik zou er niet op durven, maar er woonde gewoon iemand in dit huis....bijzonder.....
Nog een mooi plaatje van smeedwerk. Het zonnegod kopje kom je heel vaak tegen....
Zie hier zit er ook een in........
Wel ik wens jullie een fijne dag en zij die moeten werken, ik hoop dat er airco is....
Ik zet gewoon de achterdeur open en de ramen, lekker koel om te werken, tot 12 uur, dan wordt het hier ook te warm.
groetjes,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten