zaterdag 26 mei 2018

Deuren zijn leuk, maar straatnaambordjes ook....

Dit is ook een mooi plaatje, een doorkijkje op een landgoed met een mooi hek ervoor. Zien jullie rechts het lavendelveld, op de foto nog groen [ 2 weken geleden] staat nu al in bloei, dat weet ik zeker. Wat zal dat een mooi gezicht zijn.
Jullie weten het, mijn liefde ligt bij het fotograferen van deuren, maar als je dat doet zie je ook weer andere dingen....



Gewoon van die mooie straatnaambordjes, de kleur spreekt mij ook aan, en dan doe je bv. 4 van deze bordjes in een lijst en dan heb je een heel leuk plaatje aan de wand.
Kijk ik heb er nog een paar....





Deze zijn weer heel anders maar wel bijzonder door het lettertype dat is gebruikt.
Inspirerend toch?
Goed, krijgen jullie ook nog een deurtje...
Deze is niet zo oud, maar met die klimop erom heen vond ik hem wel leuk.
Hier nog de spreuk:
Altijd alles proberen.....Zeg nooit "dat kan ik niet " probeer het gewoon, je zult zien dat het dan wel gaat als je maar wilt.
Je leert er ook nog eens heel veel van.
Fijne zaterdag, met veel zon geloof ik, we gaan het meemaken....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten