dinsdag 3 april 2018

Paasdag no.2, ook geen voorjaar.....

Ik weet nu weer waarom wij de paasdagen al zeker 15 jaar in Frankrijk vieren....
Het weer....
Het was toch bar en boos, zulk slecht weer, maar ja we moeten het er mee doen.
Gelukkig had mijn schoonzusje daar geen last van, die was jarig gister, dus iedereen kwam haar feliciteren.
Ik had ook nog een kleinigheidje voor haar mee, want haar kadootje had ze al gehad, maar je gaat niet met lege handen op visite, toch?
Even een juskom met een gouden randje gescoord bij de kringloop, en daar blauwe druifjes bolletjes ingezet, zo schattig.
Ze stonden bij mij op de vensterbank 1 nachtje en door de warmte waren ze gewoon gegroeid, broeikaseffect....
Ik had ook nog 3 lavendelkussentjes voor haar gemaakt, niet deze, maar van een oud geborduurd tafelkleed en een heel oud kanten kleedje, leuk effect, een aanrader.
Ik heb zoveel geborduurde ontbijtlakens van mijn moeder en mijn tante, dus daar doe ik dan ook maar creatieve dingen mee.
Mijn moeder en haar zus borduurden die kleden, die kon je indertijd kopen bij de Aldi.
Het patroon stond er al op gedrukt dus dat was een makkie, het garen werd er bij geleverd, ja echt DMC, en voor de prijs van toen € 10,00. Geen geld, groot plezier.

De spreuk van vandaag is een doordenkertje....
Zo waar, zowel in positieve zin als in negatieve zin.

Ik wens jullie een gezellige dinsdag, of dansdag, net wat je wil...
Ik ga groeten met mijn lammetje, want het moet nu toch maar voorjaar worden.
Geborduurd  van een patroontje van Steekjes&Kruisjes, schattig he?
Volgens mij verkopen ze het nog.
Linkje komt er aan....{klik}

https://www.ateliersteekjesenkruisjes.nl/





1 opmerking:

  1. Wat leuk geworden Marion en een heel gezellig blogje heb je geschreven!

    BeantwoordenVerwijderen