woensdag 28 maart 2018

Woensdag alweer........de week vliegt voorbij....

Gister bij Steekjes&Kruisjes deze schattige lapjes gekocht en er gisteravond nog 3 kussentjes van genaaid, gevuld met lavendel, strikje erom en een voorjaars bedeltje eraan gehecht, en nu heb ik een kadootje.
Zo snel kan het gaan. Er liggen er nog 2 klaar, die zijn al geknipt dus die zitten zo in elkaar. 
Het mannetje is vandaag onderweg in Nederland, dus ga ik lekker in mijn atelier zitten, stoeien met de heksenquilt en kussentjes met lavendel naaien.
Zo'n schattig stofje, en met die blauwen erbij een leuk geheel.
Wat had ik nog meer gekocht....
Nog 3 bij elkaar passende lapjes.....
Deze voeg ik toe aan mijn letter en cijferlapjes, daar ga ik nog eens wat mee doen, vooralsnog blijft het bij sparen....
En dit patroontje kregen wij gratis, het wordt een biscornu, als je het goed doet.....
Afbeeldingsresultaat voor biscornu
Hier zie je er een, het zijn vierkantjes die je op een bepaalde manier aan elkaar moet naaien...
We gaan het meemaken. Je moet toch alles in je leven een keer doen.
Afbeeldingsresultaat voor biscornuDeze is echt heel mooi....
Het borduurwerk is in deze ook van groot belang qua versiering...

Vandaag wil ik ook nog even een bloglezer van het eerste uur feliciteren met zijn verjaardag..
Het is Han, we noemen hem Bal, kort voor Hannibal...
Gefeliciteerd en een gezellige dag met jouw Marijke.
Een trouwere fan kan een blogger niet hebben...

Iedereen een gezellige woensdag,
groetjes,



Geen opmerkingen:

Een reactie posten