woensdag 21 maart 2018

Wat quiltwerk ........



Deze foto had ik al een paar weken terug in de krant gezien en nu blijkt dat deze foto een grote prijs in Amerika heeft gewonnen. Deze foto is gemaakt door Hans Withoos, google hem maar eens en je zult nog meer werk van hem vinden.
Het schilderij erachter is een schilderij van een van zijn voorvaderen, de Delftse pot van hemzelf en de inktvis, gewoon van de markt.
Hij deed met deze foto mee in de categorie Voedsel.....
Het deksel van de pot is gesneuveld omdat de inktvis er niet onder paste....zijn huis heeft een week naar vis gestonken...
Je moet er wat voor over hebben, ik vind het een geweldige foto....
Opa met z'n stamhouder......Dit is hun momentje......
Phlynn en Opa, 2 handen op een buik....

Gister bijna de gehele top van de heksenquilt  genaaid, de verticale lijnen, de horizontale moeten nog.

Heb hem even op de vloer uitgelegd om te kijken of het zo leuk wordt, heb een paar banen gewisseld, dat is dan ook weer mooi als je alles even kan zien.
Ik ben zelf erg tevreden.....Het wordt een kleurig geheel, maar dat is juist leuk voor een kind.
Misschien kan ik vanmiddag nog wat doen....
De stof is erg leuk....

Dan heb ik ook nog de spreuk...
Dit zijn we allemaal al wel eens tegen gekomen denk ik, in onze wereld van bureaucratie....
Misschien als we vandaag wijs kiezen komt er verandering in....
Ik vraag het mij af....
Jullie gaan toch wel kiezen mag ik hopen......
Het is een voorrecht om te mogen kiezen, kijk maar even naar Rusland, daar is dat heel anders...
Genoeg gekletst weer, ik ga aan de slag...
Had al een heerlijke wandeling vanmorgen, het is om kwart over 7 al heerlijk licht, zie gewoon tegen de zomertijd op, dan is het eerst nog donker om 7 uur....
Fijne dag....









3 opmerkingen: