dinsdag 6 maart 2018

Wat ik zomaar kreeg.....

Ik kreeg zaterdag van mijn vriendin Ria deze 2 doosjes....je ziet zo dat ze al op leeftijd zijn en herkenbaar,  voor mij dan....
Het zijn namelijk doosjes waar zilver in zit...
Kijk maar, ik doe ze even open....
Dit is een verzilverde taartschep, heel mooi versierd....
En wat zit er in het andere doosje....
Tafelbestek om te serveren, ook heel mooi versierd...
Maar het mooiste komt nog....
Dit is de suikerschep van mijn moeder, ook verzilverd, en zien jullie dat vogeltje bovenaan....
Wel dat is nou zo leuk, dat tafel serveer bestek heeft dat ook....kijk maar...
Hier wordt ik nou blij van...
Hebben jullie ooit de Porselein trilogie gelezen van Olaf J. de Landell, nou dat gaat over rijke families die hun geld omzetten in porselein en zilverwerk, ik dus nu ook een beetje...
Ria, dank je wel dat je aan mij dacht, ik ben er heel blij mee. Heb het al helemaal opgepoetst.
Kijk 'm glimmen...
deze ook...

Maar om nog even op die boeken terug te komen, die zijn echt de moeite waard om te lezen, de porselein trilogie van Olaf J. de Landell...ik heb hem ooit uit de bibliotheek gelezen, maar echt je kan niet stoppen het raakt je echt.
Afbeeldingsresultaat voor olaf de landell
Zo, dat was weer een mooi verhaaltje voor vandaag...

Vanmiddag heb ik Patchie middag bij Anneke, straks even voor een APKtje met Silka en Joep naar de dierenarts, dan mogen zij weer mee op vakantie als we gaan.
Fijne dag, groetjes,


3 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi Marion, leuk om weer hetzelfde vogeltje er in terug te zien. Ik heb die Trilogie gelezen, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen