zondag 11 maart 2018

In de ban van de heksen....

Laatst dit panel gekocht bij quiltwinkel de Quiltmuis in Oosthuizen. Toen wist ik nog niet wat ik er mee zou gaan doen, hoewel mijn kleindochter wel in mijn hoofd zat. Ilyssa heeft nu een eigen kamertje met een groot bed, dus die moet ook een quilt. Ze zit nu nog, met haar 4 jaar, in de roze flow, maar ik weet dat die flow haar uiteindelijk verlaat, dus een hele roze quilt ga ik niet maken dat is zonde, maar met deze heksen een quilt maken, dat zou wel heel leuk zijn. Voor haar zal ik de achterkant van de quilt roze maken, dat moet lukken, dan is er toch nog de roze quilt.
Gister dus even naar Oosthuizen gereden en nog wat heksen materiaal opgehaald.
Nog een panel en deze 2 stofjes, die passen er precies bij, verder heb ik zelf ook nog wel wat toevoeg- stofjes, dus we kunnen aan de slag. Gistermiddag al het een en ander geknipt, en gemeten en de breedte bepaald, lekker bezig.....
Je wordt gewoon verliefd op deze stofjes....
Wat ik ook nog even wilde laten zien is deze mooie trommel, gekregen van vriendin Betsy...
Ik hou van trommels en busjes, nieuw of oud, het maakt mij niet uit, maar deze is wel mooi en lekker groot...
Deze trommel is zelfs gevuld.....
2 lagen heerlijke koekjes zitten erin, deze trommel gaat in de caravan, dan heb ik hele luxe koekjes mee en ze blijven nog heel ook.
In België zijn de wegen soms van dien aard dat alles in de caravan door elkaar schudt, maar dat kan dan nu geen last, in deze trommel blijven de koekjes heel.
Ik wens jullie een gezellige zondag, het wordt wel binnen zitten denk ik, maar daar zijn wel leuke dingen te doen toch?

Mijn haasjes roepen het voorjaar .....misschien helpt het....




Geen opmerkingen:

Een reactie posten