vrijdag 30 maart 2018

Donderdag=Ischa dag......

Op Donderdag pas ik op mijn 2e kleinzoon, Ischa. Heel gezellig jongetje, kletst inmiddels de oren van je hoofd. Je moet heel goed opletten als oma, want niet alles is verstaanbaar, geeft niks, oma let goed op.
We gaan altijd even samen een paar boodschapjes doen, ik loop en hij zit op het duwfietsje.  Zijn we bij de winkel dan moet oma weer goed opletten want Ischa klimt al van de fiets terwijl we nog rijden. Hij kan niet wachten om zo'n klein winkelkarretje te scoren. Ja, hij mag met dat karretje de boodschappen erin doen.....volgende oplet moment, hij probeert Max Verstappen na te doen in de supermarkt, dus wederom zo vlug als water, oma moet goed opletten.
Ja, en dan komt het...
Andere oma's en opa's gaan zich ermee bemoeien, zo van...

Dat mag die van mij niet hoor....
Hij is nog veel te klein.....
U mag wel om de klanten denken...

We blijven het samen proberen en hij leert het al aardig.
Dan komen we thuis, zo rond half elf....
Dat is een trikkie moment, want dan denkt Ischa dat het al etenstijd is....
Nog even dan zit ik om elf uur al aan de lunch..
Als ik dan zeg dat we nog even gaan lezen of met de auto's spelen dan wordt hij erg boos, en gaat huilen....
Hij blijft het herhalen, eten en ei, dat hoort erbij...
Gister was het kwart voor 12, dus nog netjes gedaan, volgende week weer iets later....
Het was een zielig hoopje toen hij geboren werd maar laat hem maar schuiven. Hij weet heel goed wat hij wil, hij komt er wel.

Ook nog bezig geweest met mijn geur kussentjes.....
Kijk ik heb er inmiddels al 3...
Schattige bedeltjes bij steekjes&kruisjes gekocht...Een paashaasje met eitjes in z'n mandje...
Een haasje met een paasei....
Deze 3 moet ik nog dichtnaaien, de lavendel zit er al wel in...
Gemaakt van een geborduurd tafelkleed, en een oud kleedje, dat geeft een  brocante uitstraling.
Vanavond gaan wij gezellig naar nicht Gerie en John, lekker even bijkletsen.
Gerie is een nicht van mijn lief, maar zij en ik hebben dezelfde interesses, zo leuk.
Gezellige vrijdag, straks maar even boodschapjes doen, ik ga coq au vin maken voor 2e paasdag, zin in.
Fijne dag,



2 opmerkingen:

  1. Haha die Ischa. Lekker ventje. En leuk je geurkussentjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kussentjes! En die mensen weten het altijd beter, Hun kinderen waren lief vanaf de geboorte 😂

    BeantwoordenVerwijderen