woensdag 28 februari 2018

Voorjaar??????....Vorst en sneeuw....KOUD!!!


Een heerlijk voorjaarsboeket, van Caty en Gerard gekregen, het voorjaar komt eraan lijkt dit boeket te zeggen, maar dat is toch even anders...
Het is KOUD...BOKKOUD...
Vanmorgen liep ik met mijn harige vriendin in het park, het vroor toen nog 5 graden, maar het leek wel 15 graden onder nul, door die gemene wind.
Deze harige vriendin heeft nergens last van, toch wel makkelijk zo'n jas, lekker voor binnen en buiten...

Nog maar gauw even de pindakaas aangevuld voor onze gevleugelde vrienden, die hebben nu wel erg veel honger....
Door het raam een foto gemaakt, knap sta er zelf ook een beetje op....
Gister ook alvast een haaknaald gekocht voor mijn gewonnen haak les. Vrijdagmiddag gaat het gebeuren....
Het is een heel andere haaknaald als vroeger, maar schijnt wel lekker te werken, we gaan het meemaken...
De spreuk van vandaag....
Soms kom je dan op hele andere ideeën, ik wel tenminste. Nadat de DSB bank failliet was gegaan ben ik "verdwaald" geraakt in de thuiszorg, nooit gedacht dat ik dat zou gaan doen, maar leuk werk dat het was. Echt ik heb toen echt genoten, van de cliënten waar ik kwam en de gezelligheid met de collega's, zelfs nog een cursus gevolgd op mijn oude dag, nee echt het was een hele leuke verdwaling.
Wie weet waar ik nu nog eens terecht kom...
Verder een fijne dag gewenst, ondanks de kou, kleed je lekker warm aan, en blijf glimlachen...




1 opmerking:

  1. Het is echt "Bere-koud" maar heerlijk om een frisse neus te halen.
    Fijne week

    BeantwoordenVerwijderen