zaterdag 10 februari 2018

Thuisrestaurant Blaauw serveerde......een heerlijke maaltijd....

Dit boek nam ik mee van de kringloop, mijn lief is fan van deze schrijver en mijn broer ook, dus weer 2 mensen die hun tijd kunnen verdrijven met een heerlijk boek, alleen.....
Bij nader inzien toch wat moeilijk om te lezen, wel heel lang plezier van dit boek want volgens mij ben je er uren mee bezig. Stukje lezen en dan via Google vertalen, zal mij benieuwen...

Nog meer boeken, nee niet van de kringloop maar van nicht Gerie, zo af en toe neemt ze een tas boeken mee. Ik zoek er het een en ander uit en zorg dat anderen er ook nog wat aan hebben.
3 boeken van Nicci French die ik niet heb gelezen, dus dat is leuk.
Nicht Gerie en haar lief hebben gister in thuisrestaurant Blaauw genoten van een heerlijke stamppot, zij waren in dit geval proefkonijn voor het gerecht van de stamppotten zondag 25 februari.
Ik kan jullie gerust stellen, ze vonden het heeeeeel lekker. Het toetje voor die dag hebben ze ook geprobeerd, en daar was een aanmerking, wat meer slagroom en ijs, dus voor mij werk aan de winkel.
Was weer een gezellig samenzijn, dat houden wij erin.
Ze zijn er weer en ik had ze gisteravond op tafel, zo teer, zo lief....fan van sneeuwklokjes....

Rest mij nu nog de spreuk...
Ja, dat zie je nou maar weer met dat boek van de kringloop...Je verwacht het niet, maar toch....
Gezellig weekend allemaal, kijk of je nog meer sneeuwklokjes en krokussen kunt spotten....

1 opmerking:

  1. Mooi en origineel verwoordt , het was top! En het toetje, het moest niet mogen zooooo lekker.
    Volgende keer bij ons����

    BeantwoordenVerwijderen