dinsdag 6 februari 2018

Plastic tas? Nee, neem deze maar.....

Gister 3 textiel tasjes gemaakt, opvouwbaar en je zet het vast met een knoop. Heel handig om die mee te nemen in je handtas, heb je altijd een tasje bij de hand.
Nu je geen plastic tasjes meer krijgt is dit een oplossing.
Ik geef ze vaak weg als cadeautje, en iedereen is er altijd erg blij mee, dus nu moet ik de voorraad weer even aanvullen....
Op de hengels na weer een tas  klaar.....
Hier liggen er nog 2 geknipt en gespeld, nou die worden toch gezellig...
Maak er gewoon 10 dan heb ik weer voorraad, het is nog leuk om te doen ook.
Had dit lapje nog meegenomen bij de Quiltmuis, kan eventueel op een groen tasje, wie weet....Ik heb nog ergens een mooi groen retro lapje....
Het is wel een beetje een laat blogje, maar ik was al met mijn lief naar het ziekenhuis. Hij moest om kwart over 8 aan staar geholpen worden. Prima, ik weer naar huis, in huis het een en ander doen, boodschappen halen, en dan wachten op een belletje van het ziekenhuis.
En wat denk je, mijn lief was al om kwart over 10 weer klaar, terwijl de zuster tegen mij zei, ongeveer 12 uur.....
Ze zullen het toch wel goed gedaan hebben, er zal toch wel weer een lens in z'n oog zitten, dat kun je nu nog niet zien, want hij heeft mooi wit bolletje ervoor....Nou ja, we zien het wel, hij is al weer lekker thuis.

De spreuk van vandaag....
Dit is helemaal waar.....Ik blijf het doen, jullie toch ook?

Fijne dag, geniet van het heerlijke weer, ik ben vanmorgen al 2x naar het park geweest met de hond, zo lekker als het daar was, en gezellig allemaal hondenbeesten om mee te spelen....
Ik sluit af met een kat met een glimlach....


2 opmerkingen: