dinsdag 13 februari 2018

Pinokkio, wat was daar ook al weer mee....

Geschilderd houten souvenir poppen van het cijfer van Pinocchio Stockfoto
Zoveel Pinokkio poppen, zouden zoveel mensen liegen.....Je vraagt het je af, ik denk zelf van wel...
Nu kwam er alweer een leugenaar naar buiten.....onze minister buitenland....nou ja zeg, hoe bont mogen ze het maken....
Dit is echt erg, vind ik, hoe kom je ooit nog geloofwaardig over....
Hij moet nu vragen stellen over de MH-17, de Russen liegen al de hele tijd, dus die gaan hem nu zeker uitlachen...
Ik moest het even kwijt, ik kan er niet tegen dat mensen op hoge positie's zich zo durven misdragen. Waar eindigt het....hoe kun je kinderen voorhouden dat liegen niet mag...

"Jantje je mag nu niet liegen maar als je later minister bent mag het wel"

Weg met deze man en wel meteen....

Iets heel anders....
Even in een paar dagen gelezen, spannend, dus als je nog iets zoekt....een aanrader...
De spreuk is ook leuk vandaag...
En zo is het......
Ik probeer altijd de positieve dingen te benadrukken, en ook bij mij valt het wel eens tegen, maar als je zo denkt gaat het altijd wat beter.
Dus wij maken vandaag een goede dag, de zon helpt mee, het is wel koud, maar dat is niet erg.
groetjes, met een glimlach....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten