woensdag 3 januari 2018

Vandaag rustig aan.....


Het stormt, het regent, dus.....Ja het is heel apart, onze Peppie is in huis!!! Deze kat is meestal de hele dag buiten, maar vandaag kiest hij toch maar eieren voor z'n geld en ligt hij op de vensterbank, lekker warm, achter de gordijnen. Je mag hem namelijk niet zien, het is echt een hele aparte kat.
Ik doe het vandaag een beetje rustig aan met de handen, gister natuurlijk eigenlijk te veel gedaan en dat voel je dan vandaag. Vandaag rustig de was opvouwen en wat strijken en nog even naar de super.
Er ligt hier al wel een project waar ik nog niet zoveel over kan vertellen, dat kan pas als het klaar is. Ik moest er voor naar de ACTION, natuurlijk, want ik had lettertjes nodig en ik wist dat die daar te koop waren......natuurlijk, Gelukt....dus dat was mooi...
Als ik daar loop zie ik natuurlijk veel te veel....onder andere deze....
Ik heb ergens nog een borduurpatroon van sleutels, moet het even zoeken, maar daar passen deze heel leuk bij.....1 geborduurde sleutel en dan zo'n mooi versierde sleutel erbij....
Ooit nog eens hele mooie echte oude sleutels gekregen van een oudere dame, haar broer had die gespaard en ik mocht er een paar uitzoeken.....
Maar deze zijn ook heel mooi.....

De spreuk is ook weer leuk....
Dat zal mijn moeder indertijd ook wel gevonden hebben, mijn vader zeker.....
en ik......
Ik vind het leven een wonder, hoe we alles met elkaar doen, goede en kwade dingen, het blijft mij verwonderen.......
Ik groet jullie met een glimlach en een sneeuwman....
Fijne dag, lekker uitwaaien.....
Ik ben vanmorgen al half uit mijn jas gewaaid in het park met de hond, het was wel lekker.....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten