dinsdag 30 januari 2018

Vandaag is het Dansdag, oké, dan gaan we dat doen....



Ik doe er naarstig aan mee, ik zal al wat een slingers gemaakt hebben, en ik ben ook nog niet klaar met vlaggenlijnen maken. Gelukkig zijn er mijlpalen anders konden ze niet hangen, ik ben gerustgesteld.
Wat heb ik nog meer gedaan.....
Gister een tasje voor borduurspulletjes genaaid van een geborduurd schilderij van de kringloop.
Eerst uit de lijst gehaald, dat was nog een heel werkje want het zat rondom vastgeniet, maar goed het is gelukt, daarna de lap gewassen, en toen kon ik beginnen.....

toen een voeringsstofje
gevonden, een lapje wat je niet aan de voorkant wilt hebben, dus dan maar binnenin...Nou zo leuk kan dat worden. Het enige is, de poes staat op z'n kop, nou ja geeft niks.
Blij met het tasje...
Vandaag ga ik maar weer eens wat sopperigs doen, het is mooi weer, dus de bij- keuken is aan de beurt, alles er even uit, soppen en de vloer stomen en klaar is Marion.
Het moet af en toe.
Fijne dag, ik blijf evengoed lachen hoor, jullie toch ook....





1 opmerking:

  1. Wat een leuk idee, het tasje is mooi geworden!De kat is er ondersteboven van.
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen