vrijdag 12 januari 2018

Vandaag alweer vrijdag....pffff, de week vliegt voorbij.....

Even uitzakken...
Silka mag alweer lekker uitpuffen, we hebben alweer een heerlijke wandeling achter de rug. Ik wandel en zij rent, vliegt af en toe, en loopt dan weer gewoon naast mij. We waren wat later als anders want ik heb uitgeslapen. Nou dat is me wat, dat doe ik anders nooit hoor { ik kan het ook heel moeilijk}
We hebben nogal een week van vroeg tot zeer vroeg opstaan, dus vanmorgen hoefde dat niet en toen werd ik dus wakker om 8.15, schaamteloos.....
Vandaag een lekkere dag, wat rommelen en gezellig met mijn lief koffie drinken, dat is de hele week nog niet gebeurd.
Ik had gister nog een gesprek met iemand over een letterbak, die had er nog een en wist niet wat ze er mee moest, toen vertelde ik over de mijne. Ik heb er twee, deze en nog een hele oude die ik ga vullen met rood en blauw borduurwerk. Dat worden letters in allerlei vormen, dus zo af en toe borduur ik er een. Ik heb de letters van ons gezin gekozen, dus de K,M,B,I,J,P en de S, en dan variëren in vormen. Zo kan het dus zijn dat je de letter M in veel variaties straks in de letterbak zult zien. Het is een meerjarenproject.
Die mevrouw gaat haar letterbak nu naar de kringloop brengen.

De spreuk van vandaag...
Zonder dat je er op voorbereid bent, maar dat is ook met akelige dingen, die gebeuren ook ineens.
Zo zie je maar weer alles heeft een keerzijde.
Ik vond het zelf een mooi gebeuren dat de kat van mijn moeder ineens bij ons moest wonen, bang was van de hond, en toen toch vriendjes werd met de hond. Daardoor kan hij nu altijd met ons mee met de caravan.
Kijk hem hier lekker liggen op het bed in de caravan, ja natuurlijk wel op een quilt, dat is katten eigen als ik het zo lees van andere quilters....
Goed, ik heb weer genoeg verteld, ik groet jullie met een glimlach en de sneeuwman...
misschien een mooi ding om te gebeuren, sneeuw!!!!



1 opmerking: