zondag 28 januari 2018

Stoute schoenen, welke zijn dat......

Ja, ik trek regelmatig mijn stoute schoenen aan om de wereld onder mijn voeten te laten doorlopen. Maar iedereen heeft andere stoute schoenen  denk ik...

Rood Lak 13 cm AMUSE-20 Pumps Schoenen met Naaldhakken
Dit zijn natuurlijk eigenlijk "stoute schoenen", die heb ik niet meer, kan er niet meer mee uit de voeten. Het laatste paar heeft mijn oudste dochter ingepikt....
Nu willen jullie natuurlijk mijn stoute schoenen zien, let op....
Met deze stoute schoen kan ik wel uit de voeten, en hoe....
Met deze stappers kom je echt overal...
Zomaar in het hoogste dorp van Europa, je kon een heel eind met de auto, maar uiteindelijk werd het toch klimmend lopen.......Gaat echt niet op die mooie rode hakkeschoen....
Het zijn mijn lievelingsschoenen, als ik die aan doe ga ik op pad, overal in Europa hebben ze al kilometers gemaakt...
Kijk deze man heeft ook van die heerlijke stoute stappers, een echte bergwandelaar, dat zie je zo...
Zomaar loop je in de bergen, en dan weer langs een meer....
En natuurlijk loop ik ook nog met mijn beste hondenvriendin, onze Silka...
Hier kijkt ze naar mij terwijl ik mijn stappers net heb aangetrokken, zo van,
 ik mag toch wel mee?
Dus mijn stoute schoenen zullen jullie niet vaak zien want die zijn altijd op pad.
Een gezellige zondag, misschien trek ik zo mijn stoute schoenen aan om even een heerlijke wandeling te maken in het bos of op het strand, kan alle twee, we zien wel.
Silka gaat natuurlijk mee, die ligt nu nog op een oor van de ochtendwandeling.
Denk aan je glimlach....


1 opmerking: