dinsdag 16 januari 2018

Patchiemiddag en een gezonde maaltijd.....

Wat is dit???? Wel dit is voor de gezonde maaltijd van vandaag. Het zijn gemengde boontjes en die staan in de week. Dat moet anders krijg je ze niet gaar. Die ga ik straks alvast koken. Nee, ik ga ze dan nog niet opeten, dat doe ik vanavond. Ik vertel zo wat ik ermee ga doen, echt zo lekker...
Eerst heb ik vanmiddag patchiemiddag, oftewel quiltbee, bij Gerry. Gezellig even bij kletsen met de meiden en ik denk dat we ook aan het werk gezet worden, leuk en spannend.
Daardoor zal ik wat later thuis zijn vandaar mijn maaltijd voorbereiding.
Ik heb kippenshoarma gekocht, dat ga ik bakken en dan doe ik er een pak verse Italiaanse groentemix bij en daarna gaan de gekookte gemengde boontjes erdoor.
Heel lekker en zeer gezond. Niet moeilijk te maken, toch???
Je kan ook andere vlees variaties toepassen, of zonder vlees doen, mag allemaal, andere verse groentemixen kan ook....
Kijken jullie wel eens Binnenstebuiten..
Wel gister kwam daar zo'n lekker makkelijk recept voorbij, kippendijen met prei uit de oven met bladerdeeg. Supersimpel maar het zag er heel smakelijk uit.


Hier van mij een link naar dit recept en vele andere recepten....
Ga maar eens kijken....
Wel rest mij nog de spreuk.....
Dit heb ik altijd gedaan. Het is ook altijd goed gekomen, wat ik voelde deed ik en als je gevoel goed is komt het goed.
Zo wist ik gewoon zeker dat ik met mijn lief zou trouwen. Ik zag hem de eerste keer van mijn leven en toen wist ik dat gewoon. Voor hij met mijn trouwde was hij eerst nog met een ander meisje en toch hield ik dat vertrouwen, en zie we zijn 42 jaar verder en nog steeds verliefd.
Dit gevoel zal niet iedereen hebben denk ik.....

Goed, ik wens jullie een gezellige dag, ik heb zeker een leuke dag, met een glimlach van oor tot oor groet ik jullie,




1 opmerking:

  1. Ja, ik ken dat gevoel ook, toen ik mijn lief tegenkwam ;-)
    Meer dan 30 jaar gelukkig samen.
    Fijne dag en dank je wel voor de link

    BeantwoordenVerwijderen