dinsdag 23 januari 2018

Kookinspiratie......

Het thuis Restaurant Blaauw zit in de kookflow...Gister bij de supermarkt dit blad meegenomen, dat mag het is gratis, en daar stonden toch zulke lekkere dingen in.
Echt als je hem kan meenemen gewoon DOEN.
Binnenkort heb ik namelijk weer de stamppottenzondag dus ik ben natuurlijk weer op zoek naar een aparte, lekkere stamppot. Niet alle aparte stamppotten zijn namelijk lekker, wel voor een enkeling maar niet voor de doorsnee Westfries en die zit toevallig wel aan mijn tafel, dus ik zoek wat lekkers en toch apart.
Maar ik vertel nog niets over de stamppot, maar zag wel dit voorbij komen....
Ik had het toch nog over de mosselen zondag, nou dit lijkt mij heel lekker....
Niet moeilijk, maar mosselen maken is zo wie zo niet moeilijk, en heel lekker....
Als ik een recept lees, dan kan ik het ook al bijna proeven, wel makkelijk....
Ook dit is een topper,
Aardappeltaart met spek...
Echt wat lekkers voor een zaterdag, een lekkere stevige soep vooraf en dan deze taart, wijntje erbij,
Genieten met een hoofdletter....
mmmmmmmm, morgen weer naar de diëtiste, zal haar eens vragen wat zij vindt van al dit lekkers.
Haar antwoord weet ik al hoor, het mag zo nu en dan, niet elke week....

De spreuk van vandaag...
Ja, de oplossing is simpel, alleen er zijn zoveel mensen die hun hart niet verstaan....
Ik zeg, gewoon de moeite nemen om goed te luisteren. We hebben allemaal toch een gevoel in ons dat je laat merken of het goed is of fout.....
Zo, dit was het verhaaltje van de dansdag, straks mag ik weer even naar Amsterdam naar de Handclinic, gaan ze weer kijken hoe het gaat.
Het gaat goed hoor, kan al weer heel veel. Zit nu te typen zonder bescherming en mijn middelvinger doet gewoon mee. Knippen is nog een dingetje en schrijven ook. Kan wel schrijven maar de pen zit niet lekker, dus het wordt wat bibberig. Schrijf wel elke dag een stukje voor de oefening.

Gezellige dansdag, met je glimlach op scherp, daar krijg je vrienden door, echt waar, probeer maar...





2 opmerkingen:

  1. Boerenkool stamppot, uitje, knoflook en pepertje zacht bakken en erdoorheen doen, heel lekker. Er is ook pittige rookworst van Unox nu.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit blad heeft mijn supermarkt ook, heb het al thuis liggen. Alleen de supermarkt heet anders ;-)

    BeantwoordenVerwijderen