zondag 14 januari 2018

Ik ben vertrokken.....

Kijk ik ben gister begonnen met het rozentasje. Dit heeft Jeanny, vanhttp://merklapperie.blogspot.nl/ {klik} , zie mijn blog, een aantal jaren geleden gemaakt. 
Altijd al zin gehad om het ook te maken, dus nu ben ik begonnen, oftewel vertrokken, zoals de Belgen zeggen. {leuke uitdrukking}
Dit is het patroon, ziet er ingewikkelder uit dan het is, zijn eigenlijk allemaal randjes borduren.
De bovenste blauwe rand die je al bij mijn werk ziet is 164 kruisjes lang, en met mijn favoriete kleuren DMC 321/322......
Zo moet het worden....
Zo gaaf, echt ik hou van rozen dus ja dan MOET ik dit toch maken.....
Kijk maar eens op haar blog en dan klik je op de foto van het tasje en dan zie je er heel veel van allemaal mensen die dit tasje hebben gemaakt, in allerlei kleuren, dat is ook leuk om te zien.
Ik denk dat ik vandaag nog wel een randje ga maken...
Ik wens jullie een fijne zondag, met een glimlach uiteraard....
groetjes, van de sneeuwman...



1 opmerking: