zondag 7 januari 2018

Een oude foto in de sneeuw.....

Dit is een plaatje in Broek in Waterland, een mooi houten huis in de sneeuw...
Vorig jaar toen er sneeuw lag zijn wij daar naar toe gereden en heb ik daar hele sfeervolle winterse plaatjes gekiekt.
Dit is zo wie zo een leuk dorp, maar in de sneeuw komt het nog mooier uit, echt een aanrader...
De huizen zien er ook allemaal goed verzorgt uit, qua verf en de tuinen, echt het is een bezoekje waard.
Ik ben ook nog even bezig geweest om wat sfeervolle stillevens op de kijk te zetten.
Dat is heel leuk om te doen...Wat oud serviesgoed, een kanten gordijn van IKEA en een scherm van de Action, nou dan krijg je dit plaatje....

Ons weekend begon heel goed, en weet je waarom....
Mijn lief en ik kregen ons verjaardagscadeau voor 2018 al...
Hoe kan dat...
Wel mijn zwager en schoonzus geven ons Blaauwtjes een cadeau in de vorm van een etentje in het Twiskerslot, en dat is je verjaardagscadeau. Is dat niet leuk...
Dus waren wij gezellig met z'n achten uit eten in Twisk. Daar eten is trouwens ook een aanrader, het is een leuk dorp en het Twiskerslot is een prachtige locatie. Wibi Soerjadi heeft hier nog gewoond.

Maar goed jullie hebben de spreuk van gister nog te goed.
Ik zou gistermorgen een blogje schrijven maar toen moest ik eerst met manlief mee naar Hoorn om het een en ander te kopen. Hij zet mij af, rijdt zelf een rondje want parkeren is een crime in Hoorn.
Las afgelopen week dat er meer parkeervergunningen zijn uitgegeven in Hoorn dan
er plekken zijn!!!!
Hoe vult een stad zijn tekorten aan.....
Daarna zou ik schrijven, want 's middags zou ik met vriendin Anneke even naar de Quiltmuis in Oosthuizen.
Toen werd ik  door Anneke haar man gebeld, Anneke ligt in het ziekenhuis, was de boodschap.
Ik had haar vrijdag om half 11 aan de telefoon om af te spreken en een half uur later werd ze niet goed en is ze met de ambulance naar het ziekenhuis gegaan. Ik hoor vandaag meer...
Dan hier de spreuk:
Ja, dit is een nadenkertje, maar probeer er wel naar te leven, dan is je leven heel leuk.
Goed ik groet jullie met glimlach, en een sneeuwman, dat kan nog wel even...
Fijne zondag, het is wel dikke truien weer, maar ook heerlijk fris....

2 opmerkingen:

  1. Beterschap voor je vriendin!
    Zo'n leuke spreuk, ik probeer het wel, met open ogen mijn dromen waar te maken. Lukt aardig!
    Fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi plaatje van je servies zo. Leuk gedaan mam

    BeantwoordenVerwijderen