woensdag 24 januari 2018

Een blogje op wensdag....


Gelukkig mijn kleinzoons worden niet opgepakt vandaag....zijn alle 3 dol op PINDAKAAS...
Ja echt, alle drie en opa ook, dus gelukkig hebben wij het altijd in huis...en wat dacht je van de vogels....Nou die verslinden een paar dagen tijd een grote pot pindakaas, wel leuk om te zien dat gesnoep van onze gevleugelde vrienden.....
Gister ook weer naar de Handclinic geweest...
Ik heb een
klein probleempje met het topje van mijn vinger....die kan niet goed recht, dat gebeurd vaker na deze operatie en bij sommige mensen wil hij niet krom. Nou is krom wel belangrijker dan recht maar ja toch is er wel wat aan te doen.
Middel vinger ziet er zo goed uit, litteken is mooi genezen, zelfs de kreukeltjes komen al weer teug, dat gaat goed...
Nu dit kleine brase je om mijn topje, kijken of het helpt....en anders is het niet erg, ik heb al een echtgenoot dus....
Kijk zo ziet dat er dan uit....Vinger is ook nog een beetje scheef, maar dat duurt nog wel een poos voor dat hij weer recht staat.
Ik ben tot zover tevreden met het resultaat want het allerbelangrijkste is..
Ik heb geen pijn meer.

Ik heb hier ook nog de spreuk van vandaag...
Waar is het zeker.....
Als je zover bent dan ben je heel moe, dus voelt het als duwen.....
Laat het zover niet komen, neem je rust voor die tijd.

Gezellige Wensdag, met glimlach zoals iedere dag....









1 opmerking:

  1. Wat fijn dat je nu operatie en genezing goed zijn gegaan en dat je nu geen pijn meer hebt in je vinger(s)
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen