maandag 15 januari 2018

Blue Monday.......geen last van.....

De meest deprimerende dag van het jaar, vandaag, Blue Monday.....
Nou ik moet zeggen, geen last van.
Was al om half 7 uit de veren want mijn lief heeft een klusje, en moest op tijd in Enkhuizen zijn. Nou dan ga ik vandaag een stuk van mijn keuken soppen, dus geen last van depressieve gevoelens, zelfs de wasmachine maakt z'n rondjes al.
De spreuk van vandaag is ook heel toepasselijk, voor mij dan....
Kreeg van vriendin Linda zelf gekweekte narcisjes, die staan nu in huis en na de bloei gaan ze naar buiten, dus 2 keer plezier.
In het zwarte potje van Linda, en die andere had ik over van een cadeautje voor Anneke. Ik had ze voor Anneke in een oude juskom gezet, stond heel gezellig.
Nou mocht het vandaag niet lukken dan is er altijd nog een bed met rozen, ik zal het voor je klaarzetten, dan mag je daar even bij komen van het deprimerende gevoel.
Wat een geweldig idee vond ik dit....als ik ooit nog een oud bed vindt dan.....al is het maar een kinderbedje......
Ik ga nu met mijn hondje wandelen, fijne dag, en zet zeker vandaag je glimlach aan, het helpt.
groetjes,


1 opmerking:

  1. Zo leuk, dat bed. Enne...ook geen last van blauwe maandag.
    Fijne week

    BeantwoordenVerwijderen