woensdag 31 januari 2018

Bezemstelen, Mutsen, Toverdrankjes.....Heksen.....

Afbeeldingsresultaat voor madam mikmak
Dit vond ik altijd een heerlijke HEKS.....
Madam MikMak...
Hier vliegt ze nog soepel, ze kon namelijk niet goed vliegen.....
Maar er zijn er nog meer....
Verstopt achter kleine quiltjes, maar onmiskenbaar heksen, dat zie je aan de mutsen....
Kijk hier vliegt er een, en altijd met volle maan, dus pas op vanavond, het is zo'n volle maan die dicht bij de aarde staat dat ze hem blauwe maan noemen, u bent gewaarschuwd....
Nog meer heksen,,,,
Heksen krijgen heksenles, hoe maak ik een giftig brouwseltje.....
Zo wonen heksen meestal, er is altijd een toren, de startbaan voor de bezemsteel, zeg maar....
De heks doet ook aan de mode mee, allerlei verschillende heksenmutsen....
De heks heeft heel veel formules en toverboeken....

Waar vindt  je deze heksen weetjes, nou gewoon bij de Quiltmuis in Oosthuizen.
Zaterdag ben ik daar even geweest om te kijken of er een workshop voor onze Bee te regelen is, en toen zag ik deze panel, die moest mee, te leuk om te laten liggen.
Ze hadden nog veel meer leuke dingen, maar mijn portemonnee bevatte niet zoveel centjes, dus een andere keer maar weer.
Leuke winkel om eens te gaan kijken.

De spreuk:
Ik ben een durfal, ik ben mijn hele leven al Gelukkig....
Eigenlijk ben ik te positief ingesteld om niet Gelukkig te zijn.

Dit was het wensverhaaltje, ik groet met een glimlachende poes...







1 opmerking:

  1. Wat leuk, die heksen-plaatjes met je verhaaltjes en uitleg erbij!
    Fijne vrolijke avond ;-)

    BeantwoordenVerwijderen