vrijdag 29 december 2017

Bijna is het jaar om......

Van mijn schoonzusje nog kerstboompjes gekregen, echt zo leuk.....het is gemaakt van katoen in 2 kleuren groen en daarna hardgemaakt met een soort lijm in een puntvorm...satéprikker erin en dan op een kurk....hoe leuk kan het zijn....
Tja, het jaar 2017 is ook alweer bijna om, time flies when your having fun....
Zo waar!!!!
Dat gaat bij mij zeker gebeuren, want het naar je zin hebben heb je zelf in de hand, dus dat komt helemaal goed. Plannen heb ik {te veel om op te noemen} dus wil ik er wel een paar verwezenlijken, dat moet toch kunnen, daar ga ik voor.
Ik hoop ook nog op mijn reizen vele deuren op de kiek te mogen zetten....
Oud, doorleefd met karakter......
Deze vertelt een verhaal, de planken waren op.....
Deze blijft redelijk in tact, komt door het dakje erboven, deze deur is van omstreeks 1880!!! en wordt nog dagelijks gebruikt.....Zie de meterkast rechts van de deur.....
Maar een nieuwere deur is ook leuk, vooral de ornamenten en de verfkleur.....
Kortom dit soort deuren hoop ik nog vaak te spotten vooral in het buitenland....
En voor je het weet is het dan 12 uur, een nieuw jaar staat op ons te wachten, wat zal er allemaal weer gebeuren, in de wereld en met ons zelf......
Het is ook wel weer spannend....
Kortom, geniet nog even van 2017,
2018 staat te trappelen om binnen te komen, door welke deur.......
groetjes,
Marion.


2 opmerkingen: