zondag 26 november 2017

Zondag=Zindag........toch????

Gister deze hyacinten al laten zien, die waren voor mijn buurvrouw Elly, die was jarig. Ze zette hem meteen heel gezellig neer, dus het was een succes cadeau. Zo'n schaal staat ook leuk met witte cyclamen bedacht ik mij later, zo met de kerstdagen, wie weet.....
Vandaag is het Zondag, dat is de enige dag van de week dat je mag doen wat je wilt, vandaar de naam Zindag.
Leuke woordspelingen met de dagen van de week.
Wij hadden dus gisteravond het pakjesspel ter ere van de goede sint. Het is weer gelukt en het was een gezellige avond.
De uiensoep gleed er makkelijk in bij iedereen, ik had de kommen nog in de oven gezet met stokbroodje en kaas erop, dat maakt het dan zo lekker.
We hadden dit jaar  allemaal vrij grote cadeaus, we konden er bijna niet over heen kijken.....
Zou dan de crisis toch echt over zijn....
Gister heb ik nog wat boodschapjes gedaan bij de Lidl, en daar heb ik een mooie rode wijn gevonden, uit de plaats Brouilly.
Daar was ik gewoon in september, zo leuk vind ik dat, nu hier een wijn te vinden die daar vandaan komt.
Vanavond ga ik een lekkere maaltijd koken en de Brouilly maken we soldaat.
Verder wens ik jullie een leuke ZINDAG,
helaas het weer werkt niet mee, het is KOUD, ja echt waar, ik had mijn dikke jas aan toen ik met de hond ging lopen. Door de wind voelt het kouder dan het is.
Maar goed binnen kun je het ook gezellig maken, zo wie zo vanmiddag....
Vanmiddag gaat onze MAX weer de baan op. Hij heeft de 6e startplaats, dus het kan een spannende wedstrijd worden als hij veel gaat inhalen. We gaan het zien.
Denk aan je glimlach, 
groetjes, Marion.


1 opmerking:

  1. Het was weer super gezellig gisteravond. En ik heb heerlijk gesmikkeld van het lekkere eten. Dat brood uit de oven was ook erg Jammie!

    BeantwoordenVerwijderen