maandag 6 november 2017

Wordt het een quilt?????

Ik ben druk met opruimwerkzaamheden in mijn atelier, en kijk eens wat ik vond.....Een klein quiltje in wording.
Maar het wordt geen quilt, het wordt een kussen overtrek voor de lekkertegenaanzitkussens van de caravan. Je weet wel zo'n heerlijk zacht kussen in je rug en je beentjes languit op de bank, heerlijk zo te zitten. De overtrekken die erom heen zaten waren aan een nieuw stofje toe, vond ik.
Gister nog een foto schilderij kado gedaan aan mijn schoonzuster, het waren allemaal foto's van opgestapelde houtblokken. Zij hebben een open haard dus leek het mij een toepasselijk schilderij. Ik had de foto's in zwart/wit afgedrukt dat gaf een mooier resultaat. En ja, het kado viel in goede aarde, leuk is dat.
Ik keek zo nog eens door mijn foto voorraad en zag toen deze collectie, althans ik heb er een collage van gemaakt. 
Leuk paardenhoofdje..... 
Boomcirkel van metaal in een prachtig open werk.....
Versiering in een deur en door de verf dit effect.....
Kloppertje......
Metalen deurversiering, de zonnegod....
Ornamentje, wit metaal.....
glas in lood raam...

Als je deze plaatjes samenvoegt heb je een heel leuk foto schilderij, dus wie weet wat ik nog eens doe.
Nou, en zo was de zondag ook zomaar weer om..Nu al heerlijk weer, dus het bos of het strand roept mij, ik ga wel reageren.
Ik heb ook nog de spreuk....
Mooi gezegd, maar ik ben in de positie om dat te doen en daarom doe ik het ook. Er zijn ook andere mensen, vluchtelingen bijv. die zouden die slinger aan de wereld willen geven om een beter leven te krijgen in hun eigen vaderland, want echt waar, de meeste vluchtelingen willen eigenlijk het liefst terug naar hun eigen land.
Goed, ik wens jullie een gezellige  kalmaandag,
groetjes met een glimlach,
Marion.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten