dinsdag 21 november 2017

Vrede, niet overal, maar bij ons wel.....

Kijk, hoe lief deze samen op het bankje liggen. Nou heeft de hond wel ontzag voor de kat, dat zie je zo. Wie is er de baas in dit dierenparadijs?   Dat is Joep, die is de baas.
Grappig om dat te zien.
Vandaag mijn challenge foto weer op FB gezet, foto van het bezoek aan de Handclinic.
Het was een heftig bezoek, geen pijnlijk bezoek. Ze gaan een gewrichtje in mijn middelvinger vervangen en daar hangt nogal wat om heen. Een ieder die wel eens een nieuwe knie heeft gehad weet wat dat voor impact heeft, wel voor een vinger is dat niet anders. Ik zal mijn rechter!! hand ongeveer 2 maanden niet tot bijna iets kunnen bewegen. De revalidatie is namelijk 3 maanden, en dat is langzaam weer opbouwen qua beweeglijkheid.
We gaan het meemaken, ik heb geen keus.
Vandaag komt deze kleine rakker nog lunchen, want zijn mamma gaat met haar zus en hun vader, dat is mijn lief, ergens een pannenkoek scoren. Dat is zijn verjaardagscadeau.
Dus ik ga lunchen met de kleine rakker, hij een broodje pindakaas en oma een cracker met kaas en komkommer.
We hebben vandaag ook weer een spreuk:
Scheelt veel wie die rede vertelt, als het een man is dan lukt het wel, maar als het een vrouw is dan gaat het iets moeilijker, dit weet ik uit ervaring.
Ik wens jullie een gezellige dansdag, regenachtig helaas,
maar met een glimlach groet ik jullie,
Marion.



1 opmerking: