woensdag 22 november 2017

Regenachtige dansdag, maar ik had het zonnetje in huis....


Wat is het toch een gezellig ventje. Lekker geslapen bij oma en daarna gingen we lunchen. Een boterham met pindakaas was binnen 5 tellen naar binnen gewerkt. Nog een boterham, en daar had ik kaas op gedaan....niet zo'n goed idee, het brood ging erin maar de kaas kwam weer naar buiten, tot grote lol van de hond. De kaas lag natuurlijk op de grond.
Vandaag komt hij weer lunchen, pindakaas maar op z'n broodje, dat is beter.
Dit is de 4e foto van de challenge, zie mijn FB. Mijn dagelijks leven is natuurlijk niet zo heel spannend, ik doe gewoon de dagelijkse dingen, dus ook de was.
De spreuk
Tegenwoordig met die Tomtom, denk ik dat mensen wel eens meer niet weten waar ze terecht komen. Je moet wel een beetje van Aardrijkskunde weten anders kom je toch echt op verkeerde plekken terecht. In sommige landen hebben ze wel 4 dezelfde plaatsnamen maar wel in heel andere gebieden.
Ooit iemand gesproken die dacht dat Stadskanaal bij Alkmaar lag, en dit dacht hij vanwege het Noordzeekanaal. Ja, wat een kronkel in je hoofd......
Wel ik groet jullie met een glimlach,
Marion.



1 opmerking: