dinsdag 7 november 2017

Prachtige natuurgebieden...heel dichtbij.....

Waar kun je dit zien, nou heel dichtbij, ik bleef zelfs in dezelfde gemeente als waar ik woon.
Dit is het Vooroever nabij het stoomgemaal.....
Wat is het daar mooi.

Het was zelfs mooi weer om te zeilen.....
Zie hier de schoorsteen van het museum....
De draaiwielen van de sluizen.....
En dan aan de kant van het Markermeer, sorry hoor, voor mij nog altijd IJsselmeer, dit prachtige strand. Ja, mijn grote vriendin zag het helemaal zitten, ging als een dolle te keer, het strand op en af en dan weer in het water, het was gewoon hondsleuk.
Er zitten daar heel veel vogels, aalscholvers, ganzen, wilde eenden, mandarijneenden, waterhoentjes, rietkipjes, purperreigers, zilverreigers, lepelaars en ook ijsvogeltjes.
Niet dat ik die allemaal gister heb gezien, maar ze leven wel in dat gebied.
Daar komen ze aan, altijd mooi om te zien.....
Gewoon een mooi plaatje van het water en het land....
Silka en wij hebben er heerlijk gewandeld en we gaan zeker wat vaker die kant op, heel dichtbij en zo bijzonder.

Rest mij nog de spreuk van vandaag.....
Ik ben eigenlijk wel blij met mijn rimpeltjes, het staat gewoon charmant, en samen met grijs haar ben ik dan toch een oma. Een oma in een spijkerbroek en dat wilde ik vroeger altijd worden.  Geen oma in een bloemetjesjurk, dat leek mij niks, dus het is goed gekomen.
Wat leven wij toch in een heerlijke tijd, alles is toch mogelijk.....
Daarom Geniet voor het te laat is, met of zonder rimpeltjes, ik hou er van.
Gezellige dansdag,
met een glimlach, groetjes,
Marion.




1 opmerking:

  1. Een oma in een bloemetjes jurk ben je zeker niet. Je bent juist een hele leuke lieve stoere oma. En dat zijn de kleinkindjes vast wel met mij eens.

    BeantwoordenVerwijderen