dinsdag 14 november 2017

Opruimen in het atelier.....




Dit is een stropdassenquilt, gemaakt van de stropdassen die werden ingeleverd door het personeel van de DSB bank. Deze quilt hing bij mij in de receptieruimte, tot dat het mis ging......Nu hangt hij bij mij over het hekje van de zolder. Dierbaar....
Hier ligt de quiltkat, ja, het kan weer, de tafel is weer ruim. Ik sta in een opruim modus lijkt wel. 
3!!! vuilniszakken vol heb ik al uit het atelier gehaald. Ik bewaar te veel, dat is duidelijk, dus is het goed om af en toe schoon schip te maken. Het verfrist je gedachten en je komt allerlei dingen tegen waarvan je soms niet eens wist dat je het had.
Herkenbaar???
Deze kast kon bijna niet meer dicht, nu weet ik alles weer te vinden en is alles keurig geordend opgeruimd. Dat voelt heerlijk....
Alle kransen hangen nu bij elkaar, staat ook gezellig.... 
Potjes gevuld met allerlei nietweggooien dingetjes, keurig bij elkaar op het dressoir. Knopen uitgezocht en in een grotere!!!! doos gedaan, want je weet maar nooit...
Deze rieten wasmand zit vol met borduurlinnen, staat wel leuk vind ik...
Zelfs de boekenkast op zolder is netjes. Nu kan ik weer werkstukken maken.
Toch is opruimen best aangenaam, het kost alleen zoveel tijd want je ziet van alles voorbij komen.
Boeken kijk ik dan expres niet in, want dan ben je zo een uur verder.
Goed genoeg gekletst, nog even de spreuk, best wel een goeie:
Politici zouden hier hun voordeel mee kunnen doen......
Ik zeg expres wel eens niets, dat komt beter aan.....

Gezellige  Dansdag vandaag,
groetjes, met een glimlach,
Marion 






2 opmerkingen: