vrijdag 10 november 2017

MODA......dat zegt jullie wel wat.......

Hier liggen de restanten van een "jelly roll", dit klinkt als snoepgoed, of gebak....en dat is de bedoeling ook. Vrouwen die quilten zijn snoepers, althans dat denken ze bij de "Moda bake shop".
De "Moda bake shop"is geen taartjes winkel voor de gewone niet quiltende burger, maar wel een taartjes winkel voor de quiltende vrouwen en mannen onder ons.
Wij vinden in die shop de leukste stofjes, en dan waan je je als quilter in een snoepwinkel, vandaar.
Hele mooi stofjes hebben ze, en altijd is zo'n pakketje helemaal op elkaar afgestemd qua kleur gebruik. Lapjes om te "snoepen".
Ik heb een paar van deze pakketjes, ze zijn te mooi om wat mee te doen, vind ik. Dus ik aai ze af en toe.
Deze ook, zo schattig, vooral dat kleine petit fourtje.......
Maar waarom laat ik dit aan jullie zien...
Wel afgelopen zaterdag kreeg ik van vriendin Anneke een schattig speldendoosje, ja, van MODA..
Zo mooi die kleurtjes....
Kijk, er kunnen wat spelden in, makkelijk als ik op reis ben want ik heb altijd wel handwerkjes mee.
Heel blij mee, Anneke dank je wel.
Mocht je wat meer over MODA willen weten dan kan je naar hun site gaan, Moda bake shop.
Zie je, de bakkerswinkel.....
En dan kun je lezen wat ze bedoelen met een Jelly Rol, een Layercake en een Charm packet.
Ook staan er patronen en heel veel quilts.

Rest mij nog de spreuk:
Nee, dan ben je zwak, en dat mag niemand zien. Vooral mannen worstelen nog steeds met opkomende tranen en dan denken ze dat niemand die mag zien, nou van mij wel hoor, even lekker janken geeft heel veel opluchting. 
Ik wens jullie een leuke Wijdag,
groetjes met een glimlach....
Marion.




1 opmerking: