vrijdag 24 november 2017

Misschien wordt het nog droog.....

Jaloers ben ik op deze trekvogels...Zij vliegen gewoon lekker naar de zon. Het is vandaag weer huilen met de pet op, zo als ze dat dan zeggen.
Ik hoop dat het nog even droog wordt, want ik wil nog even op de fiets naar Hoorn. Waarom niet met de auto, omdat het altijd parkeerproblemen geeft, en met de fiets kan ik overal iets vlugger komen.
Er is vandaag o.a. in de kerk Het Octaaf een verkoop van handwerkspullen van de stichting Tesselschade, Arbeid Adelt.
Ooit van gehoord???? Google het maar eens, zij doen heel goed werk.
Ook hebben wij morgen hier bij ons het beroemde en beruchte Sinterklaasspel te spelen. Hilarische taferelen spelen zich dan af, en het is zo wie zo heel gezellig.
De spelers komen wel allemaal bij mij eten, dus ik heb het een en ander bedacht....
Vooraf een lekkere uiensoep met kaas uit de oven....dan heb ik twee turkse broden, een warme en een koude variant, lijkt me ook niet verkeerd. Dus ja, ik moet ook nog boodschappen doen, en liever niet in de regen.
We zien het wel....
Verder heb ik ook nog een foto van mijn zwart/wit challenge...
Deze ga ik zo op mijn FB pagina zetten, morgen alweer de laatste.
Dus rest mij nog de spreuk:
Nee, er komt geen pijl uit, de pijl gaat zelfs de verkeerde kant op, hij raakt de schutter en die wordt overspannen.
Ik weet "helaas"hoe waar dit is.......

Ik groet jullie overigens met een glimlach, want een glimlach op je gezicht zit het lekkerst....
Marion.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten