maandag 27 november 2017

Kalmaandag, zeker met dit weer....

Kijk wat een mooie bloemen ik kreeg van mijn broer en z'n vrouw, een hele aparte bos. Ik heb ze in een keulse vaas gezet, erfstuk van mijn moeder, leuke gedachte...bloemen van mijn broer in de vaas van mijn moeder.....
Het is nu wel echt huilen met de pet op buiten. Ging natuurlijk vanmorgen met de hond op pad, het was zo erg dat het mijn kraag inliep. Echt we waren doornat, maar goed we hadden wel lekker gelopen, en dat is ook wat waard.
Silka en ik zijn het er over eens dat we liever in het zonnetje wandelen, maar ja de verkeerde tijd komt er aan, storm, regen, sneeuw en ijzel staan ons de komende maanden te wachten, helaas....
De spreuk is leuk vandaag....
Ik kan zelfs reizen in mijn hoofd, dat is ook leuk. Ik ben dus een tevreden mens, en dat beaam ik ook.
Bij mij is het nooit saai.
Soms pak ik ook nog wel de foto albums erbij van onze reizen naar Engeland en Schotland, zo mooi daar.
Het is jammer dat de Channeltunnel trein op het moment zo duur is, anders wist ik het wel.
Ga mij niet aanraden om met de boot te gaan, dit is voor mij en mijn lief geen optie, we worden allebei Zeeziek.
Maar op de trekvogels blijf ik jaloers.....
Zomaar over de wereld vliegen waarheen je maar wilt......Heerlijk lijkt mij dat...
Tot zover dit verhaaltje, zet je glimlach maar weer aan,
Fijne kalmaandag, groetjes,
Marion.



1 opmerking:

  1. Prachtige spreuk en ik kan het ook, reizen in mijn hoofd 😁
    Fijne week

    BeantwoordenVerwijderen