vrijdag 17 november 2017

Creatief bezig geweest.....


Zo, die lag al weer lekker in het zonnetje....Een heerlijke wandeling gemaakt met Sivia en haar hond Sky. De honden hebben even lekker gerend door het Wognumse bos, nou ja bos, er staan weinig bomen maar het heet bos.
Het was erg mooi vanochtend, er hing lage mist over het land en de zon kwam op achter de wolken en je zag de zonnestralen heel goed, het was prachtig....
Thuisgekomen heb ik alvast soep gemaakt en gehaktballen gebraden, dan is dat alvast klaar. Ja, ik hou van doorpakken.
Straks nog even boodschappen doen want vanmiddag komen de patchies, mijn quiltgroepje, even lekker teutebellen. Altijd gezellig.
Maar ik heb nog meer gedaan, niet vanmorgen maar afgelopen week.
Er komen hier af en toe van die kleine terroristen die mijn drank onderzettertjes molesteren. Daar moest verandering in komen, waarschuwen hielp niet dus dan maar creatief aan de slag.
Allemaal zelfgemaakte onderzetters, kunnen niet door midden gebroken worden en kunnen ook nog in de was.
Het idee was van vriendin Anneke, dat idee heb ik overgenomen. Ik heb zelfs nog stofjes van Anneke gehad maar die zag ik niet zo gauw.
Dit zijn wel leuke plaatjes....
kaasdragers, echt hollands....
een melkmeisje....
en natuurlijk een bollenveld.
Het was leuk om ze te maken, heb er hele dunne vulling in gedaan en aan de achterkant een kinderstofje, iedereen tevreden denk ik.
Rest mij nog de spreuk:
Als je aarzelt kan het faliekant mis gaan, twijfelen doe je van te voren......
Wel doe ermee wat je wilt, neem het mee als bagage.

Heb trouwens ook nog weer een nieuwe mooie serie gevonden op Netflix, Anne met E, speelt zich af in Nova Scotia.

Gezellige Wijdag, voor mij gaat dat lukken, een echte Wijdag...
groetjes met een glimlach,
Marion.


  

3 opmerkingen: