zaterdag 14 oktober 2017

Zie het verschil.....

We beginnen even met een oud deurtje met raam. Ook wel leuk, zo af en toe spot ik een deur met een raampje ernaast. Glas is nog steeds duur gezien het karton voor het onderste raam. Hier woont een heel oud vrouwtje, zie je de traptreden voor de deur, lijkt mij af en toe een onneembare vesting voor haar.......
Maar goed wat wilde ik vertellen....
Mijn creatieve geest was weer eens bezig met het een en ander. Ik heb op mijn laatste reis veel foto's gemaakt van houtstapels, waarom, geen idee, het inspireerde mij. Op zoveel verschillende manieren wordt in Frankrijk hout opgeslagen, daar moest ik wat mee.
Ik laat jullie een paar foto's zien....
Ze bouwen de hele voorkant van hun "houten"huis vol....het ligt dan wel lekker dichtbij als je het nodig hebt....
Kijk hier ook, wij zitten op de veranda, zij leggen er het brandhout neer. Rechts grote blokken, links het aanmaakhout. 
Zo kan het natuurlijk ook, klaar voor de winter......
Dit huis wordt op de eerste etage bewoond, dus op de grond kun je stapelen tot de veranda.....











Maar nu mijn idee....
Ik heb een paar van deze foto's zwart/wit gemaakt, volgens mij is dit veel mooier....
Ik ga de rest ook doen, het resultaat is beter......Het oogt ook ouder, dat wil ik....

Maar ik bedacht net nog wat, als je 8 foto's in een lijst doet dan kan je er er ook 1 gekleurde tussen doen......Ook nog weer een idee.....
Goed, dit weten jullie ook weer, fijn weekend, groetjes,


2 opmerkingen:

  1. Grappig effect inderdaad. En het toont zeker een stuk ouder in zwart/wit. Erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé Marion ik had vandaag een déjà -vu! Was weer even gezellig gisteren.Vandaag naar winkelcentrum Spanbroek (action) gefietst. Voor John zijn thee��Geen thee maar wel een mooi ritje

    BeantwoordenVerwijderen