zaterdag 28 oktober 2017

Wintertijd en telefoonverkeer......

We beginnen met een roosje mijn roosje, schattige babyroosjes als een plantje, gekregen van Phlynn, omdat hij bij oma en opa mocht slapen. Lief he?
En zoals jullie wel al weten ben ik dol op rozen, groot of klein, het maakt niet uit.
Kijk, ik heb de telefoon aan de praat gekregen. Mijn eigen foto als achtergrond er op kunnen zetten, dat was al heel wat. Internet erop kunnen krijgen, dus we vorderen al.Er zitten alleen 3260 berichtjes in!!!! Vreselijk, die moeten eruit. Iedere keer kun je er gelukkig wel 100 tegelijk verwijderen dus aan de slag maar. Hoe ik hier aan kom, wel dat komt door FB. Het is gewoon doorgegaan en het kaartje heeft het opgeslagen, dus....
Ik moest trouwens wel naar de Mediamarkt terug om mijn kaartje passend te krijgen. Het was geen probleem, service van de zaak. Ene Daniel, knipte hem zo op maat, stopte hem erin en klaar was Marion. Fijn zulke hulpvaardige mensen, die hebben wij nodig.
Houden jullie wel rekening met de wintertijd....We hebben een uurtje meer vannacht. Ik ben altijd blij als het weer gewoon is, voor mij voelt de zomertijd niet prettig, ik voel mij enigszins opgejaagd, het klopt niet. Raar maar waar, dus ik ben blij dat het weer over is.
Vandaag ga ik een heerlijke kippenstoof maken, het recept staat in de nieuwste Allerhande, en je moet het een dag van te voren maken, ik ga straks aan de slag.
De spreuk is wel heel toepasselijk vandaag......
Wij, dat zijn jullie, zijn hier al een tijdje mee bezig en het werkt....
Gezellige zaterdag met een glimlacht, groetjes,
Marion.




4 opmerkingen:

  1. Lief die roosjes, ik ga je appen en eet smakelijk! Ik maak pompoensoep (niet jouw favouriet) en risotto. X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn dat de telefoon het doet. Kunnen we inderdaad lekker appen. En het eten klinkt ook heerlijk xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik maak pompoensoep (niet jouw favouriet) en risotto. X


    ทางบ้าน

    BeantwoordenVerwijderen