dinsdag 17 oktober 2017

Silka naar het strand.......

Ik heb ze horen zeggen dat we naar het strand gaan, jippie.....
Zal wel even opletten of baasje de goede weg neemt, anders wordt het niks en ik heb er zo'n zin in.
Zo we zijn er, ja ik ben al bij het water, onderweg nog wel iemand een zandbad gegeven want ik had zo'n haast. Nou ja, dan moeten ze ook maar niet op het strand gaan liggen, dat werkt toch niet, ik moet er langs....
Het is vast lekker water, hun zijn er ook in.....
Ik ga niet meteen, wel eerst pootje baden....
Nou het voelt goed.... Waar blijven ze nou.....
O, er zijn nog meer viervoeters, Gezellig.....
Kom we gaan samen in het water, o jij mag niet, jammer leek me zo leuk....
Eindelijk daar ben je dan, ga je nu nog wat voor mij in het water gooien of niet....Dat doet de baas meestal en dan wil hij dat ik het eruit haal, soms is dat leuk maar nu zijn er golven en ik wil niet helemaal nat worden.....
Nou ja we zien wel...
Baas heeft een stokje in z'n hand maar die wil ik voordat hij die in het water gooit want dan moet ik erin....
Even proberen of ik erbij kan.....
Mislukt.....

Nou het is gelukt, ik vond het stokje weer terug, nou nog een keer, vindt  het baasje leuk.
Het was leuk op het strand van Bergen gister, ik heb genoten en ik denk mijn baas en vrouwtje ook.
Gezellige dinsdag,
groetjes,
Silka en Marion.


1 opmerking: