maandag 2 oktober 2017

Keep calm, keep on quilting......

Op deze foto zie je mijn quiltgroepje, de Patchies...Deze foto is gemaakt in Graft/ de Rijp, een klein plaatsje vlakbij Alkmaar. Wij waren daar gezellig naar toe met z'n allen vanwege, ja hoe kan het anders, een quiltwinkel. Helaas deze winkel is er niet meer, maar het plaatsje Graft/ de Rijp is wel een bezoekje waard.
Waarom deze foto....
Wel toen ik thuiskwam van mijn heerlijke weken weg, lag er een envelop in de brievenbus.
Opengemaakt, trof ik deze kaart....
Ik hoefde niet te kijken van wie deze kaart was, dat kon alleen maar van Greet zijn...
mijn patchie vriendin.
En dit stond op de achterkant....
Onze groep bestaat 10 jaar!
Wij gaan wat leuks doen met elkaar maar dat moet even wachten want de workshop gevers hebben gewoon even geen tijd voor ons. Maar wat in een goed vat zit....enz....
Dit was dus een hele leuke thuiskomst.
Het rijdende huis staat te wachten op z'n schoonmaak beurt en mag dan heerlijk enkele maanden van z'n wel verdiende rust genieten. Vandaag dus aan de slag, en dat vind ik niet eens erg, want ik heb een aantal weken mogen luieren, dus genoeg frisse moed verzameld om deze klus te klaren.
Rest mij nog de spreuk, want daar ga nog wel even mee door, het is wel leuk om doen...komt ie..
Vandaag niet want het is mij te stormachtig en dan vliegen de wolken voorbij, dus ik blijf met beide benen op de grond.

Gezellige maandag,
groetjes,
Marion.


2 opmerkingen:

  1. Wat leuk, zo attent om een kaartje te krijgen.
    Succes met alles en een fijne week

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Enige kaart! En de schoonmaak is hier ook al gedaan, badkamer fris, vaatwassertje klaar en de 2e was draait alweer 😉

    BeantwoordenVerwijderen