zondag 22 oktober 2017

Het was weer gezellig..........

Gisteravond waren wij op visite bij onze vriendin Marijke ter ere van haar 70e!! verjaardag. Ja, 70 jaar geworden, het gaat ook zomaar door. Vroeger was je een heel oud persoon als 70 was maar nu is toch echt 60 het nieuwe 40, dus is Marijke nog maar 50.....het is even een dingetje maar dan snap je het wel.
Zij kreeg van mij dit geborduurde kistje met het puttertje, want haar eigen achternaam is Putter, hoe toepasselijk kan het zijn. Ik had het kistje nog gevuld met heerlijke snoeperijtjes voor bij de thee, ze vond hem heel leuk.
We waren daar met ons vriendenclubje wat al jaren bestaat en dan is het echt leuk om weer even gezellig bij te kletsen. Over vakantie's, kleinkinderen, ziek en zeer komt ook altijd wel even aan de beurt, en dat geeft toch een warm gevoel.
Maar ik had nog wat voor haar gemaakt....
Door het glas spiegelt het nogal, maar ze kreeg een deuren collage.Zij en haar man zijn trouwe lezers van mijn blog, dus tot vervelens toe worden zij overspoeld met deuren plaatjes en nu hebben ze deurtjes in huis. Plezier ermee.
Dit is een andere, ook een kadootje.....
Het is ook leuk om ze te maken want ik heb inmiddels wel meer dan 250 deuren op de kiek, dus de keuze wordt al groter qua vorm en kleur.
We hadden gisteravond ook nog even een discussie over vrouwen en toiletbezoek in de stad of waar dan ook.
Ik heb hier een plaatje genomen op de col d'Izoard, zelfs daar kun je naar het toilet als vrouw zijnde.
Kijk, keurig 2 toilet gebouwtjes, ook fijn voor Tom Dumoulin als de tour hier weer eens langskomt.
Mochten jullie nog naar de kerk willen vandaag, ik weet een schattig kapelletje, wel hoog in de bergen, maar o zo leuk....
Dit is het kerkje....
En dit is het altaartje.....
Er kunnen kaarsen worden gebrand en je kan er een briefje achterlaten.....
Dus het is even wandelen maar dan heb je ook wat.....
Wij vonden het geweldig, vooral de rust die het uitstraalde.
Ik wens jullie weer een gezellige zondag, en voor wie er van houdt, vanavond rijdt Max hopelijk weer de sterren van de hemel. Hij moet helaas wel vanaf plaats 21 starten, dat is dus achteraan....
Het zou dus heel spannend kunnen worden door het inhaal spektakel....
We gaan het zien.
groetjes, met een glimlach,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten