zondag 15 oktober 2017

Een zomerse zondag in oktober......


Ook al ben ik nog maar net weer thuis, mijn handen wapperen al weer lekker....
Dit is een favoriet borduurblad van mij dat ik altijd in Frankrijk koop. Je kan het ook bestellen via het net, heb ik ook wel eens gedaan, en dat werkt ook prima.
Deze had ik in mei meegenomen, en er stond iets leuks in....
Een borduurverhaaltje over vogeltjes. De Mees, het Roodborstje en het Puttertje.
Echt zo leuk, en dan gaat de creatieve geest weer aan het werk....
Zo veel borduurwerk zat er niet in, wat vlakjes en wat lijntjes en toch kun je zien welk vogeltje het is...
Zo ziet hij er dan uit als hij af is, leuk toch?
Goed ik had laatst bij Dorcas al wat leuke dozen gevonden en daar wilde ik wat mee.
Het was echt wel een mooi versierd kistje, maar zo hoef ik hem niet, dus.....
Dit ervan gemaakt. Het deksel heb ik bekleed met een  geborduurd vogeltje, leuk geworden vind ik zelf.
En zo rommel ik maar wat aan, toch nog weer wat gemaakt deze week.
Geniet van deze prachtige zonnige zondag, het kan de laatste zijn dit jaar, want het is al oktober!!!
groetjes,

2 opmerkingen: