vrijdag 27 oktober 2017

Een nieuwe telefoon.......pfffff................

Zo, die ligt er alweer uitgeteld bij. We hadden een gezellige wandeling vanmorgen, samen met Teun, een cairn terrier , een grote vriend van Silka, ook al is het een heel klein hondje.
Thuis gekomen moest ik aan de slag met mijn nieuwe telefoon. Ja, ik heb een nieuwe gekocht bij de Mediamarkt.
Kijk wat een mooi doosje, daar zit ie in....met een beschrijving en andere attributen. 
Een heel mooi pennetje!!!!!?????
Een gebruiksaanwijzing, altijd handig{dacht ik}......
En dit is hem dan.
Toen ik hem wilde kopen heb ik eerst mijn schoonzoon gevraagd of het wel wat voor mij was, aangezien ik nog steeds van mening ben dat je er mee moet kunnen bellen en de rest is bijzaak....
Maar ja, foto's van de kleinkinderen wil ik ook wel ontvangen, en af en toe op mijn FB kijken is ook wel leuk, kortom ik verleg mijn grenzen.
Schoonzoon zei dat het wel wat voor mij was, dus op naar de winkel en gekocht. De medewerker vroeg welke kleur ik wilde, wit, zwart of blauw. Nou doe maar een witte, zei ik....Helaas, zei een andere medewerker er zijn alleen nog zwarte. Oke, dan een zwarte....
Maar nu komt het...
Ik had wel eens gezien dat je dan je oude kaartje kan overzetten....Dus ik de beschrijving gelezen de handelingen gedaan en wat denk je???? Mijn kaartje past niet!!!!
Er moet een Nanokaartje in. Natuurlijk weet ik daar alles van, mpggff, mpggff.....
Dus gebeld met AH, ja, de supermarkt want daar haal ik prepaid beltegoed, en nu moet ik weer naar de AH, om een Nanokaartje te kopen en dan kan de medewerker van de provider mijn nummer behouden en de rest overzetten.
Wat ben ik toch een oud iemand aan het worden, met onbegrijpelijke wetenswaardigheden die ik moet onthouden.
Goed we gaan het mee maken, wordt vervolgd.
Nu ben ik mobiel onbereikbaar....lekker rustig.....
Er kwam gister ook nog een pakje met de post van Steekjes&Kruisjes, woensdag ochtend besteld en gister al bezorgd, dat is snel.....
Dit band heb ik nodig voor mijn kerstkaart, en niemand had dat hier in de buurt, dus ja dan winkel ik op het internet, daar was het wel te koop.
Kreeg er zelfs nog een kadootje bij....
Een klein borduurtje met bedeltjes, schattig toch.....
Goed rest mij nog de spreuk.....
Deze is echt heel leuk.....Ik heb 2 kronen en dan past het niet meer, jammer is dat......
Gezellige vrijdag,
groetjes met een glimlach,
Marion. 
Kijk ook deze dagen eens omhoog, de grote vogeltrek is begonnen........Mooi om te zien al die zwermen vogels.




4 opmerkingen: