vrijdag 13 oktober 2017

Bloemen en taart.......

Mooie rozen in een oude theepot.....Waarom laat ik die zien...
Wel ik vier vandaag een internetfeestje, alleen voor mezelf maar jullie mogen het wel weten.
Vandaag schrijf ik mijn  
750 ste blogje!!
Nou dat vind ik een feestje waard, al 750 verhaaltjes het net op geslingerd, en het is zo leuk om te doen.
Nou oké, ook nog gebak gehaald, het kan niet op.
Heel leuk dat ze het aantal bij Google voor mij bijhouden anders had ik het niet geweten.
Er kwam zelfs nog een koor langs en die zongen mij toe.....
Maar goed alle gekheid op een stokje, het is leuk om een blogje te maken en het is ook heel leuk dat ik zoveel lezers heb. Dank jullie wel voor jullie belangstelling.
We gaan voor de 1000 ste, toch?

Ik heb ook nog de spreuk:
Bij mij klopt deze spreuk niet, als ik alles uitstel blijft er toch nog wat te doen. Raar is dat.
Fijne dag allemaal, groetjes,


3 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met blog nummer 750. Ik lees het altijd met veel plezier. En je schrijft ook zo leuk. En als jullie het land uit zijn is het toch een beetje alsof jullie in de buurt zijn. Ga zo door mam! Die 1000 ga je halen xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd!!! Ik ben nog lang niet zover!

    BeantwoordenVerwijderen