vrijdag 20 oktober 2017

Action verkoopt inspiratie..........

Ik zag deze lapjes van linnen bij de Action. Je kan ze aan de muur hangen, heel decoratief, maar je kan er ook wat anders mee doen.
Het inspireerde mij op een andere manier.......
Deze Simply Vintage is van zomer 2017, en daar staat een artikel in over bijen. Ja, ik ben wel van de bijen, de nuttigste dieren op aarde, zonder bijen geen voedsel, geen voedsel betekent geen leven, dus....
Er staat een heel leuk patroontje in van een ouderwetse bijenkorf....
En dat patroontje popte-up bij mij terwijl ik bij  de Action liep en die lapjes zag, dus ik moest die lapjes meenemen.
Iets verderop in het blad staat een speldenkussen, gemaakt als een bijenkorf, ook heel leuk....
Of dit patroontje, dan heb ik al een basis en kan ik er verder op borduren....ergens heb ik ook nog een borduurpatroontje van een bijenkorf, die ga ik ook nog opzoeken.
Zo kan je het versieren, leuk toch....Als ik er dan een klein quiltje van maak, zet ik die lapjes van de Action ertussen, misschien kleur ik ze nog wel met textielverf....
Ideeën te over....
Ik heb ook nog een spreuk vandaag.....past wel bij mij...pffff....
Of wil te veel in een uur.....het is maar hoe je het bekijkt........Ik zelf vind wel dat de dagen soms te kort zijn voor wat ik van plan ben, en als ik er dan over nadenk is het zo dat ik teveel wil in een uur, en dat gaat niet. 
Plannen !! dan komt het goed.
Succes met deze spreuk....
groetjes, met een glimlach,
Marion.


2 opmerkingen: