woensdag 20 september 2017

Wijn cave borden.......



Nog een heerlijk roerbakgerecht voor op de camping, of natuurlijk voor thuis.Eerst wat aardappels geschild, in stukjes gesneden en even de kook erover, ik had nog 1 prei, fijn gesneden, een teen knoflook, ook fijn gesneden, 1 ui, ook fijn gesneden, zout en peper uit de molen, en dat even lekker bakken...Aan het einde heb ik er nog een blikje uitgelekte Macedonische groente aan toegevoegd, dat is hier in het franse land te koop.
Het vlees was dit keer hollandse sausijsjes op de grill plaat, zo lekker.
Wel dan nu zoals beloofd wat cave borden....
Deze is eigenlijk heel gewoon....
deze is apart....
Deze is mooi, zie je hoe deze mijnheer heet? en dan heeft hij ook nog een zoon, een pardonnetje....
Deze is ook heel mooi, en die wijn, Morgon wijn, is heel lekker, die gaan wij nog scoren. 
Nou en zo rijden wij van hot naar her en laat ik mijn lief stoppen op mooie plekjes om wat kiekjes te maken. Wij zijn daarin echt een team. Je gaat ook heel goed kijken als je foto's maakt, oftewel je ziet meer......
Nog eentje dan, van hele beroemde wijn...

Moulin=molen en die molen staat vaak op de etiketten van deze wijn. Onthou het maar, het is een hele goede wijn, een grand cru, zal ik maar zeggen. De wijn heet Moulin a Vent......
Genoeg weer voor vandaag, gezellige dag gewenst,
groetjes,







1 opmerking: