donderdag 21 september 2017

We rijden nog even door de Beaujolais...........

Een heel groot kasteel duikt ineens op. Ja, we zagen natuurlijk al wel wat torentjes, maar dat het zo groot zou zijn, nee dat hadden we niet verwacht. Het zag er ook goed uit, al wel gerestaureerd, maar dat is juist goed. Fransen willen hun erfgoed nog wel eens laten vervallen......
Ik heb een fish eye knop op mijn toestel en dan zie je het hele kasteel...
Geinig is dat hé?
Ik heb ook nog wat aparte wijnborden gespot....
Deze lijkt op de km. paaltjes die je in heel Frankrijk langs de weg ziet staan....
Of dan de volgende...
Deze is echt heel groot.....Wat maken ze hier een reclame voor hun wijn, ongelooflijk....
Ik spot natuurlijk nog meer, kijk maar...
Wijnhuisjes.....Dit soort gebouwtjes staan in veel wijngaarden, daar bewaren ze het een en ander in en ze kunnen erin schuilen als het hard regent. De meeste raken echter in verval, en die spot ik, dan maak ik er thuis weer een collage van. Een vriend van ons heb ik al eens zo'n collage kado gedaan voor in z'n Franse woning.
Nu geef ik meestal een deurcollage kado, zijn de meeste ook heel blij mee, en ik kan lekker foto's maken van oude deuren.
Gister de spreuk nog van het net geplukt....
Dat is ook zoiets, ik heb zo nu en dan teveel gedachten. Het stopt niet, het gaat om foto's, quilten, lapjes, boeken, reizen.....pfff je zou er moe van worden. Ik ben ook geen doemdenker, ik denk altijd het komt wel weer goed en zo niet dan heb ik gewoon pech. Je kan alles toch niet van te voren bedenken want het gaat altijd anders dan dat je hebt bedacht, dus zonde van je denktijd. Gelukkig kan ik zo nu en dan wat uitrusten in het rijdende huis.
Gezellige donderdag, hier heel mooi weer, we hadden wel een hele koude nacht, vanmorgen 4 graden!
Groetjes,

1 opmerking: