donderdag 3 augustus 2017

YES...de uitnodiging is binnen..................

Gelukkig, ik ben weer uitgenodigd om de tour de Molenweg te fietsen. Ieder jaar doen wij dat, wie zijn wij, wel Ria, Betsy en ikzelf.
Kijk hier zijn ze, deze foto heb ik gemaakt tijdens onze vorige tocht, dus morgen gaan we weer op de pedalen. Heb er zin in.
Het gaat een gezellige dag worden zo lees ik in de uitnodiging, en zelfs onze mannen mogen komen eten om 16.00 uur. Gezellie....
Wij zijn 3 vriendinnen die vroeger naast elkaar woonden op de Molenweg in Andijk, vandaar tour de Molenweg.
Dit is ook een verwoed fietser aan het worden.....
 Phlynn, die kwam gister met z'n mamma voor het eerst op de fiets bij ons...
Hij genoot zichtbaar en z'n mamma niet minder.
Ik heb ook nog een plaatje van Toos&Henk....
grappig.....
Maar het verhaal erachter is, dat er  wel hele rare dingen met ons voedsel gebeurd, en we weten natuurlijk nooit alles.....
nadenkertje, denk eens aan een karbonaadje na die vreselijke stalbrand afgelopen weekend..
De spreuk heb ik natuurlijk ook:
En dat doen we allemaal, zeker 1 keer in je leven....
Fijne dag...
Ik ga mij voorbereiden op de dag van morgen, want er wordt veel wind voorspelt dus dat wordt op de trappers staan....
uhhhh, o nee, ik mag op de elektrische fiets van Wout, dat is dan wel weer fijn.
groetjes,



3 opmerkingen:

  1. Gezellige dag! Leuk dat jij ook een Andijker bent. Ik kom er ook vandaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alvast een fijne gezellige dag! Gelukkig mag je e-bike lenen.
    Groetjes, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat wordt weer een gezellige meidendag! Heel veel plezier! En lieve Phlynnie!

    BeantwoordenVerwijderen